Przez wiele lat zdobywaliśmy doświadczenie z zakresu zarządzania szeroko pojętym biznesem w wielu międzynarodowych firmach, postanowiliśmy podzielić się naszym doświadczeniem i wspierać polski biznes, szczególnie firmy, które mają aspiracje rozwijać się na wymagającym rynku dóbr i usług.

Naszą misją jest pomoc w rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw, chętnie podzielimy się know-how w różnych obszarach, zarówno od strony szkoleniowej, jak i doradztwa oraz wsparcia biznesowego.


target

SMART – skutecznie realizuj cele

Wielu z Was pewnie słyszało, że by coś osiągnąć, trzeba mieć w życiu cel, prawda to powszechnie znana, dlaczego zatem tak niewiele osób to robi? Postanowiłem przeprowadzić eksperyment i ...

Czytaj więcej

bb

Jak powstrzymać rotację pracowników

Od początku roku media coraz głośniej donoszą, że w Polsce jest rynek pracownika. Co to znaczy? Jakie są tego konsekwencje? Czy można temu zaradzić? Spróbujemy odpowiedzieć na te pytania...

Czytaj więcej

admin-ajax

Czemu tracimy klientów?

Pozyskać klienta to nie lada sztuka, ale jeszcze trudniejsza - to przekonanie go, by wracał. Lojalność klientów można zdobyć na wiele sposobów. Który zatem wybrać? Producenci, sprzedawcy, dostawcy usług, pośrednicy, agencje marketingowe i reklamowe, wszyscy starają się zrozumieć, jakimi przesłankami kieruje się klient podczas zakupów i wyboru usług, jak najlepiej i najszerzej zaspokoić jego potrzeby i wreszcie, jak sprostać oczekiwaniom konsumentów.

Czytaj więcej

shop

Shopper – kim jest? Jak go zatrzymać?

Specjaliści od marketingu nie od dziś chcą dowiedzieć się, co wpływa na zakupowe decyzje ich klientów, konsumentów, shopperów. Chcą też wiedzieć jak raz zdobytego klienta zatrzymać przy marce. Oto garść porad.

Czytaj więcej

kupujemy

Dekalog kupowania

Co wpływa na decyzję klienta o zakupie? Powodów jest wiele. Ja zaprezentuję subiektywny przegląd 10 czynników, które mam nadzieję staną się dla wielu czytelników ich pierwszym przewodnikiem po świecie konsumenckich preferencji.

Czytaj więcej

traktuj

Podstawy Dobrej Obsługi Klienta?

Każdy czytelnik tego artykułu kiedyś coś kupował lub korzystał z jakiś usług. Tym samym był wtedy KLIENTEM. Klient to potoczna nazwa konsumenta, shoppera – ostatniego ogniwa ekonomicznego łańcucha sprzedażowo-usługowego. Inaczej rzecz ujmując, jest to jedna z ról, w którą wciela się każdy człowiek podczas swojego życia. Skoro każdy sprzedawca bywa klientem i dobrze zna tę rolę to dlaczego w tak wielu miejscach, jesteśmy źle obsługiwani?

Czytaj więcej

apple-bag-collaboration-154-820x550-300x201

Konsument zmiennym jest

Termin „konsument” pochodzi z łaciny. Od czasów starożytnych opisuje osobę, która nabywa pewne dobra, towary, usługi, najczęściej na własny użytek. To samo słowo od wieków, ale czy wciąż ten sam konsument?

Czytaj więcej